Distances līgums

Distances līgums


Šis līgums tiek slēgts starp interneta veikala www.1100.lv operātoru SIA „Nordkommerce” (turpmāk tekstā – www.1100.lv), vien. reģistrācijas Nr. 40003433346 , un Pircēju, kurš veic pirkumu interneta veikalā www.1100.lv. Distances līgums attiecas uz visiem pirkumiem, kas tiek veikti interneta veikalā www.1100.lv.

Veicot pasūtījumu interneta veikalā www.1100.lv, Pircējs piekrīt, ka ir iepazinies ar Distances līgumu un piekrīt šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma veikšanas, Pircējs ir noslēdzis ar SIA „Nordkommerce” Distances līgumu, kurš uzliek abām pusēm saistības un pienākumus!

1. Pasūtījuma veikšana

1.1. Ar šo līgumu www.1100.lv apņemas piegādāt Pircēja www.1100.lv interneta veikalā pasūtīto preci, bet Pircējs apņemas pieņemt un apmaksāt pasūtīto preci, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

1.2. Šī Distances līguma ietvaros preces pasūtīšana notiek ar interneta veikala www.1100.lv palīdzību, aizpildot visus nepieciešamos laukus un nospiežot pogu „PIRKT”.

1.3. Preces pasūtīšana www.1100.lv uzskatāma par Pircēja pasūtījumu slēgt šo Distances līgumu par pasūtītās preces piegādi un par Pircēja piekrišanu iegādāties pasūtīto preci par norādīto cenu. Ja pasūtījums ir pareizi noformēts-interneta veikals ģenerēs priekšapmaksas rēkinu..

1.4. Pēc pasūtījuma noformēšanas Pircējs saņems automātisko e-pastu ar pasūtījuma veikšanas apstiprinājumu. Kad Pircējs ir saņēmis interneta veikala www.1100.lv automātisko rēķinu , uzskatāms, ka www.1100.lv ir pieņēmis Pircēja pasūtījumu Distances līgumam un šis Distances līgums uzskatāms par noslēgtu starp Pircēju un www.1100.lv

1.5. Preču cenas vietnē www.1100.lv ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Piedāvātās cenas ir spēkā norādītajā laika posmā, ja tāds ir norādīts. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā, bet tās var precizēt pa telefonu vai elektronisko pastu.

1.6. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt tālruņa numuru un e-pasta adresi, lai www.1100.lv klientu speciālists varētu operatīvi sazināties kā arī nosūtīt preču pavadzīmi-rēķinu u.c. nepieciešamo dokumentāciju.

1.7. Interneta veikals www.1100.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikala klientu speciālistiem neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pastu 24 H laikā no pasūtījuma veikšanas .

1.8. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt 3(trīs) darba dienu laikā no preces apmaksas brīža, kad www.1100.lv klientu speciālists ir apstiprinājis, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai. Par preces papildus glabāšanu tiks piemērota uzglabāšanas maksa .


2. Pirkuma apmaksa

2.1. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu iespējams norēķināties:

2.1.1. skaidrā naudā - pirkuma apmaksa tiek veikta preces saņemšanas/piegādes brīdī, izsniedzot atbilstošos pirkuma dokumentus.

2.1.2. izmantojot bankas pārskaitījumu - pēc pasūtījuma galīgās apstiprināšanas, www.1100.lv klientu speciālists uz pasūtījumā norādīto e-pastu nosūtīs rēķinu vai preču pavadzīmi-rēķinu. Lūdzam veicot apmaksu, norādīt rēķina vai preču pavadzīmes-rēķina numuru. Preces izsniegšana tiek veikta tikai pēc pilnas apmaksas.

3. Pasūtījuma izpilde

3.1. Rīgas pilsētas robežās - 1 līdz 2 darba dienu laikā no pasūtījumu apmaksas brīža, ja prece ir noliktavā.

3.2. Latvijas teritorijā - 1 līdz 5 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apmaksas saņemšanas bankas norēķinu kontā.

3.3. Pasūtījuma precēm, pasūtījuma izpildes termiņš ir no 30 līdz 60 dienām ,100% priekšapmaksa.

4. Preces piegādes neiespējamība

4.1. Gadījumā, ja Pircēju pasūtītā prece ražotāja noliktavā ir beigusies Pircējs par to tiek brīdināts telefoniski, zvanot uz Pircēja norādīto telefona numuru vai rakstiski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

4.2. Šādā gadījumā Pircējam tiek atmaksāta visa viņa veiktā iemaksa, ja Pircējs ir izvēlējies apmaksas veidu „ar pārskaitījumu” un veicis apmaksu, vai pēc Pircēja izvēles tiek piedāvāta analoga prece par analogu cenu.


5. Pasūtījuma saņemšana piegādes veidi un to izmaksas

Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties preces saņemšanas veidu:

5.1. Bezmaksas – pasūtīto preci saņem www.1100.lv veikalā

5.2. Piegāde norādītajā adresē – www.1100.lv pasūtītais transports piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Preces piegādes laiks un pakalpojuma izmaksas tiek saskaņotas ar Pircēju pa telefonu vai elektronisko pastu.

5.3. Piegāde notiek līdz norādītajai adresei. Ja vajadzīga preču izkraušana un/vai uznešana, Pircējam ir iespēja vienoties ar www.1100.lv par apmaksu, jo tas ir papildus pakalpojums, kas neietilpst piegādes maksā.


6. Atteikuma tiesības

6.1. Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita:

6.1.1. ja tiek iegādāta prece, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis patērētājs, ir ieguvusi preci valdījumā;

6.1.2. ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir ieguvusi valdījumā pēdējo preci;

6.1.3. ja tiek piegādāta prece, kas sastāv no vairākām daļām, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir ieguvusi valdījumā preces pēdējo daļu;

6.1.4 Ja termiņa beigas sakrīt ar valstī oficiāli noteiktām brīvdienām, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam-tas ir sekojošajai darba dienai pēc valsts svētkiem(ieskaitot to).

6.2. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Rekomendējam saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta

6.3. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu ( pa pastu vai e-pastu nosūtītu atteikuma veidlapu) SIA „ Nordkommerce” ir jāinformē par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma.

6.4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs SIA „ Nordkommerce” pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

6.5. Atteikuma tiesību izmantošanas sekas ja Pircējs atteiksieties no šā līguma, SIA „Nordkommerce” Pircējam atmaksā visus no Pircēja saņemtos maksājumus bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad SIA „ Nordkommerce” tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties no Distances līguma.

6.6. Naudas atgriešana tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam. Pircējam saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta papildus maksa.

6.7. Ja Pircējs ir pieprasījis sākt pakalpojumu sniegšanu atteikuma termiņa laikā, Pircējam ir jāapmaksā pakalpojuma sniedzējam samērīga summa, kura attiecībā pret pilnu līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim, kad Pircējs SIA „ Nordkommerce” paziņoja par atteikšanos no Distances līguma.

6.8. SIA „ Nordkommerce” var aizturēt naudas atmaksu līdz brīdim, kad būs saņemtas atgriežamās preces . SIA „ Nordkommerce” rekomendē preci nosūtīt atpakaļ reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.

6.9. Pircējam preces jānosūta atpakaļ vai jānodod SIA „ Nordkommerce” bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs SIA „ Nordkommerce” paziņoja savu lēmumu atteikties no Distances līguma. Termiņš tiks ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

6.10. SIA „Nordkommerce” rekomendē Pircējiem ievērot nosacījumus, ka prece, kas tiks atgriezta nedrīkst būt lietota. Preci var izmēģināt tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, preces parametriem un tās darbību tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes standarta veikalā.

6.11. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu, Pircējs sedz ar preces atpakaļ atdošanu saistītās izmaksa.

6.12. Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

6.13. Iegādāto preci vajag lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

6.14. Atgādinām, ka privātpersonām 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.


7. Garantija.

7.1. Visām vietnē www.1100.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija un/vai derīguma termiņš.

7.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs.

7.3. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par 2 (diviem) gadiem, patērētājs ir tiesīgs 2(divu) gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un nolūkā.

7.4. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš-1 gads-12 kalendārie mēneši.

7.5. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Pircējs var uzrādīt:

7.5.1. pirkumu apliecinošu dokumentu ( pavadzīme);

7.5.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas talonu (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

7.6. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji) vai daļām ar dabisku nodilumu-gumijas blīvēm ,utt..

7.7. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies Pircēju vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

7.7.1. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;

7.7.2. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;

7.7.3. ja bojājums radies strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram-kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;

7.7.4. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;

7.7.5. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.

7.7.6. ja precei ir izmantoti instrumenti un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (trešo valstu, nepazīstami), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;

7.7.7. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota – barošanas elementiem, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm.

7.7.8. ja preci Pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);

7.7.9. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas vai uzglabāšanas rezultātā .

7.8. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Pircējs rīkojas sekojoši:

7.8.1. dodas uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu)

7.8.2. zvana www.1100.lv klientu speciālistam, kurš ieteiks optimālāko risinājumu

7.9. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet Pircējs atsakās no maksas remonta, tad Pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un Pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja Pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.